Zmeul

zmeu

Ochii-ti rad, buzele mint.
Nu mai stiu ce sa mai simt.
Am crezut in tine mult,
Am crezut intr-un sarut.

Dar acum vad cum se simte, cand tu pupi si altul minte.

Traiam intr-o reverie.
Eu a ta si tu al meu.
Am fost doar o jucarie,
Cand tu te credeai un zmeu.

Promiteai: „Draga, printesa, ti-as construi un castel”
Si ea te-a lasat in suflet, ca sa iti bati joc de el.

Acum o sa-ti termin cartea,
N-a fost lunga de citit.
Avea scris urat si partea despre mine m-a uimit.

De ce in ultima vreme
Doar atat am intalnit?
Autori incepatori
Care minti si tot ma mint…

Ghinionu-si are partea,
Dar chiar de am adversari,
Eu o sa-mi continui cartea,
Cu sau fara ochelari.

Insa data viitoare,
N-o sa mai citesc romane.
Sunt eu insami autoare!
Fara dragoste pe toane, fara inimi in borcane!

Lasă un comentariu